Men
 
Bejelentkezs
Felhasznlnv:

Jelsz:
SgSg
Regisztrci
Elfelejtettem a jelszt
 
Chat
Nv:

zenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
El ne felets rni a vendgknyvbe!
 
A ht animcija
 
Hrlevl
 
Vgigjtszsok
Vgigjtszsok : Bloodrayne

Bloodrayne

DesMonD  2005.02.05. 17:23

Vgigjtszs

BloodRayne Vgigjtszs

 

ACT 1.

 

Lousiana

Menjnk be az elttnk lev hzba itt megpakoljuk magunkat fegyverekkel, majd kitrnk a hzbl amit ekkor mr zombik vettek krl. tfutunk a szembe tallhat falhoz s a csaj rizsja utn fel kell ugranunk a villanypznkat sszekt kbelre, majd ezutn vgigfutni rajta.

 

City of The Dead

Ugorjunk le a kbelrl s menjnk t a temetn, aztn megltunk egy hzat, a srokon keresztlugrlva rjnk el hozz. Kzbe gyeljnk arra, hogy a vzbe ne essnk bele, mert az rt a szervezetnknek. Bemegynk s legyilkoljuk a benn tanyz ?pkokat? s induljunk tovbb a kvetkez ht fel egszed addig, amg megltjuk a bio masst, ezt le kell gyilkolnunk. Clszer egy Bloodraget benyomni s kzelrl kaszabolni, mert a fegyverek nem sokat szmtanak neki. Ha ezzel megvagyunk mr csak az ajtn kell bemennnk.

 

Ghetto

Induljunk el a hzak fel, s ha odartnk menjnk be jobbrl az els 3ba, a 4.be nem kell, mert gyis res. Tllket kell keresnnk mindegyikbe. Az elsbe a hts ajtn tudunk bejutni, majd fel a lpcsn. A msodikba a falon t lehet bejutni, Jobb oldalon az ajt mellett van egy kis lyuk, ott kell betrni. Itt csak egy bio masst tallunk s meg is kell lni. A 3.ba pedig szintn htul lehet bejutni, legyilkoljuk az itt tanyz ellent s felfutunk a lpcsn. Aztn mr csak a pznra kell felugrani s elfutni.

 

Town Hall

Jussunk el a nagy pletig s kerljk, meg ott fenn van egy kiszakadt rcs, ugorjunk be rajta. Menjnk az als szintre s trjk be a folyos vgn a repedsnl a falat. Menjnk be s tankoljuk fel magunkat fegyverekkel. Menjnk vissza ahhoz a hzhoz amerrl jttnk s a lenti nagyobb ajtn, menjnk be. Fussunk t a msik terembe fel a lpcsn s a szekrnynl felvett dinamittal, szrjuk meg a bio masst, ha jl clzunk, akkor 2 grnt s elpusztul. Innen ki s fussunk egyenesen a villanyoszlopig, ahova fel s el tovbb.

 

The Beauregard House

Irny a hz, fel a lpcsn s be balra az els ajtn vgig a folyosn s tallunk itt 2 dinamitot, ezeket vegyk is fel. Aztn ki fel a szemben lv tetre, s zsupsz be a kmnyen :). Ha leestnk, akkor egy vgssal tudatostsuk magunkban, hogy ki lehet trni a falat. Egyenesen haladjunk tovbb, ne a lpcs fele. Vgig kell mennnk a szobkon egszen frdszobig, ahol be az ajtn s egy liftet tallunk, amit meg kell tni. Ekkor kiderl, hogy nincs ram benne, ezrt kell elmennnk, ezt lenn talljuk majd a garzsban a kocsinl, gyhogy menjnk innen ki s a szembe lv lenti ajtn be. Az elemet, pedig a kocsi mgtt a hordnl talljuk. Mehetnk vissza a lifthez, amit megint meg kell tnnk. Lefel menet vegyk el a dinamitokat, mert itt lenn j reg bio mass bartunk tevkenykedik :) s, hogy ne szenvedjen hinyt robbanszerben, kapjon is a ?fejre?. Amint ez kssz, mehetnk is flfele. Irny az emelet fel a lpcsn t az ebdln s menjnk be a 2. szobba s trjk ki a repedsnl a falat. Mr csak annyi van, hogy kijussunk a kiktbe s elfussunk a kbelen.

 

Colonial Power

Megint a hzhoz kell menni s be a szembe elhelyezked ajtn. Vgig a folyosn s fel az emeletre, itt trjk ki az veget s ssk meg a gpet, hogy zldre vltson. Mr csak annyi a dolgunk, hogy elintzzk lenn a bio masst.

City of The Dead II.

Menjnk be a szembe fekv pletbe s szedjk fel a fegyvereket, majd t a falon.

 

Old Town

Ez nem nehz kldets mindssze annyi a dolgunk, hogy kvetjk az llatkt. Elszr tetkn aztn kbeleken s jra tetkn s mindezt vegyesen egszen a csnakig.

 

Queen of The Underworld

Ez az els vilg utols plyja s bizony nem is annyira knny :). Kapcsoljuk be az auraltst s menjnk el nagyjbl egyenesen a csnakig, amin egy knyv s gyertyk vannak. Itt egy voodoo ritul trtnt llapthatjuk meg :) s ennek gymlcse egy jl megtermett gizmo amit, gy pusztthatunk el, hogy levgjuk a lbait s utna a potroht bntjuk rendesen, a fegyvereink szinte hatstalanok gyhogy ezzel ne is nagyon prblkozzunk? Clszer egy Bloodrage-t benyomni s gy megfosztani jreszkzeitl, a fegyvereket pedig a kieresztett llatkkra hasznljuk s NE kerljnk a cspjai el vletlen se?

 

ACT 2.

 

Infiltration and Execution

Itt kapjuk meg a 3. ltsmdot, ami a bulett time-ra hasonlt s korltlan mennyisgben ll a rendelkezsnkre. Na de csapjunk a lecsba? Els feladatunk az, hogy legyilkoljuk az ablaknl legelsz irodamannt. Aztn menjnk ki s a balra tallhat ajtn menjnk be. Annyit jegyeznk mg meg, hogy clszer a piros gombokat kiiktatni amint megltjuk, mert ha megnyomja valaki elg kellemetlen helyzetbe kerlhetnk. A kvetkez nagyobb teremben ugorjunk le bal oldalt s menjnk be az ajtn. Ha minden jl megy, akkor itt egy nagy ajthoz rkeztnk, ami mellett egy zld lmps kapcsol van (tovbbiakban ilyen ajtk tmegeivel fogunk tallkozni), de most ne erre menjnk, hanem a pirosan vilgt cella fele. A cella bal oldaln van egy ajt, most erre menjnk tovbb. Kerljk meg a teret, ahova rkeztnk s a msik ajtn menjnk be. Itt egy tankhoz kell elrnnk. Ugrljunk fel a legfels szintre s menjnk a bal oldali (oszlopokkal szembl nzve) faajthoz, amit knny szerrel be is trhetnk. Az ajt mgtt talljuk els nmet nemzetisg bartunk akit el is kell trlnnk a fld sznrl. Clszer ezt Bloodrageel tenni. Irny egy szinttel lejjebb s be balra a zld ajtn. (meg kell tni)

 

Communication Breakdown

Egyelre csak egy t van arra kell menni :). t a knyvtron (nzznk be a sarokba, ott lesz egy shotgun) s a raktrpleten is. (Ne verjk szt az sszes dobozt flsleges gyis res :)) Menjnk tovbb egyenesen a nagyteremig, ahol lenne az irodsz, ha nem meneklt volna el a liftel. Nosza fussunk t egyenesen a msik oldalra s ssk meg azt a frnya liftet, had keressnk hozz elemet. Menjnk fel az ajt mgtt tallhat lpcsn az emeletre. Megint menjnk tovbb ahhoz a rszhez, amelyiknl az t kettgazik az ajt utn. Itt ha elnznk jobbra akkor repeds van a falon gondolom tudjtok mit kell tenni :). Menjnk be s t az ajtn ljk meg az rt ezutn meghal egy emberke, menjnk ki s nla van elem. Vissza a lifthez s menjnk le vele. Menjnk egyenesen az irodig ahol az officer tartzkodik, egy szp kis trral hatstalanthatjuk is. Fel az emeletre s keressk meg az zld ajtt, balra van.

 

Thule Chapel

Menjnk egyenesen a szkktig, addig nincs semmi elgazs. Itt pedig be az ajtn. Mindjrt meg is ltjuk az eddigi legnehezebben meglhet ellensgnk. Ht akkor fogjunk neki s ljk meg :). Prbljunk ugrlva mg kerlni s a legtsebb fegyvernkkel lni amg meg nem fordul, ha elindul a msik oldalra akkor ugrljunk utna s megint ljnk r amint golybefogad-kpessge megn. Ha megltk, akkor menjnk oda hozz s vegyk (f)el az iratait. Aztn indulhatunk vissza az elz ajthoz.

 

Communication Breakdown II.

Utunk a szembe tallhat ?irnyt kzpont? fel vegyk s menjnk oda a gphez, hogy megosszuk, amit talltunk. Robbananyag utn kutatva induljunk jobbra, s a repedsnl menjnk egyenesen tovbb s rgjuk szt az als dobozt itt van a robbananyag. Vergdjnk el oda, ahol az adst adtuk le az elbb ssk meg a gpet s fussunk arrbb, majd le a lpcsn t egyenesen a nagytermen, a raktron, a knyvtron s ki a zld kis ajtn.

 

Infiltration and Execution II.

Menjnk ki a tankhoz s a szembe tallhat ajtn. Menjnk vgig a folyosn, s ha kijttnk az ajtn, akkor a jobbra tallhatn folytassuk utunkat. Visszartnk a nagy zld ajthoz, most mr be tudunk menni rajta.

 

The Dock

Az els tank tetejn tallunk egy gpgyt, ami hasznos lehet. Fussunk t a termen oda, ahol a szllt van a garzsba s a mellette lv ajtn be. Itt lesz a 4. clpontunk, akit egy Bloodrage hasznlatval nem nehz elintzni. Aztn feljebb is ugorhatunk egy szinttel s itt egyenesen tovbb (ne a ?speisesaal?-on). Egy ajthoz rnk, amit be kell trnnk, ezutn jn az 5. clpontunk, ha minden igaz az ajt mellett jobbra fenn lesz. Meglse utn menjnk le s ott egy faajt, amit szintn be kell trni, erre menjnk tovbb. Clszer bekapcsolni az auraltst, mert a vrs kdben nem annyira egyszer szrevenni az embereket. Itt ugorjunk feljebb. Menjnk ki az ajtn s fussunk vgig jobbra egszen addig, amg el nem gazik a folyos, itt menjnk be a ?waschraum?ba s kszljnk a kvetkez ellenre. Fegyverekkel nem nehz meglni. Folytassuk utunkat a folyosn s le a lpcsn, be a sima ajtn s t egyenesen a nagytermen s menjnk ki innen az ajtn megint egy nagy terem fog kvetkezni itt jobbra, kerljk meg a tartlyokat s megint lesz szembe egy ajt, ezen menjnk tovbb, s lassan visszarnk oda ahonnan jttnk?

 

Infiltration and Execution III.

Jobbra kanyarodjunk el s menjnk a piros folyosn, aztn megint megltunk majd egy piros folyost erre tovbb s a 2 folyos utn egy ajtn, menjnk be, mgpedig azon, ami jobbra tallhat, itt megint egy zld ajthoz rnk.

 

The Barracks

Menjnk a waffenkammer fele itt t a nagytermen s a vgn be balra az ajtn (a speisesaalos ajtn) s itt benn is balra be a konyhba. Itt megint egy ellensg lesz, ha megltk s felszedtk a nla rejtz cuccot, akkor menjnk vissza a plya elejn lev zld ajthoz. Itt menjnk le s a szlltkon tallhatk gpgyk, ha nem lenne jobb fegyvernk. Utunkat a msik nagy terembe folytassuk, ahol a zld ajtkon menjnk be.

 

Lurking Underground

Fussunk vgig a folyosn a terembe, ahol egy veges ablak tallhat, ezt trjk ki s ugorjunk be s jobbra fenn pedig ki. Fussunk el balra s ltunk egy robbanst, ott ugorjunk t. Jobb sarokba fussunk, aztn pedig forduljunk meg s a szembe tallhat szobba jussunk be a jobb szln elhelyezked ablakon. Kszljnk fel egy kisebb tmadsra s vigyzzunk a grntokkal. ssk meg a kapcsolt, hogy a kvetkez terembe lphessnk. Kapjunk is az alkalmon s menjnk t majd be a liftbe.

 

Death?s Quaters

Egyetlen egy utunk van egszen egy elgazsig, ahol is egyenesen tovbb egy nagy terem fel. Itt fussunk t s mr meg is talltuk a clpontunk. Ersen javalott a Bloodrage alkalmazsa. Itt nagyjbl egyenesen tovbb addig, amg el nem rnk egy vizes rszig. Itt balra ugrljunk el a szraz rszig s futkossunk egy picit amg leszakad. Jobbra (a lpcsvel szemben) tallunk egy repedst a falon itt t s fel a lpcsn. Sajnos fegyvereket nem vihetnk tovbb? Menjnk be a liftbe.

 

Hell Hall

Vgig a folyosn s nyomjuk meg a kk bizgentyt s vissza az elejre. A kvetkez rsznl jobban tesszk, ha futunk, ahogy csak tudunk, mert a gyilkol kpessgnk most nem fog segteni. Ha tlltk ezt a rszt, akkor menjnk s a lpcs mellett tallhat egy kar, amit ha megtnk lellnak a fogaskerekek. Itt menjnk t s fel a lpcskn, aztn pedig vissza a csvesz tatyjhoz. Mivel jnnek utnunk kellemetlen emberek ezrt clszer visszakapcsolni a gpet? Visszarve a gpgyllsokhoz dobjunk be nekik egy grntot. (nem fontos nagyon pontosan clozni, mert gyis felrobban a hordktl az egsz) Menjnk oda s vegyk fel a fegyvert majd be a mellettnk tallhat liftbe.

 

The Laboratory

Mivel nem szeretjk ha mrges gzt engednek rnk ezrt fogjuk magunkat s trjk be a legutols ablakot, majd ugorjunk be rajta s hzzuk meg a kart. Ekkor kinylik egy ajt arra menjnk tovbb fel a lpcsn s hzzuk meg a kart. Aztn le a szoba msik felre s ott be az ajtn. t a szobn s itt megint egy kisebb csapat fogad bennnket ezektl jobbra tallhat a kvetkez ajt. Itt elszr balra majd a ketreceknl megint balra kell ttrni a falat. Ugorjunk ki az ablakon s a folyos msik vgn, pedig be, ezutn pedig jobbra tallhat a repeds. Ezek utn mr csak jobbra kell menni, hogy elrjnk egy kds helyre, ahol a kvetkez ellensg lakozik :). Ha megltk teleportls bartunkat, akkor nyomjuk meg a kart, ami az els szinten van. Ezutn menjnk fel s egy piros ajtn be. Nem kell mst tenni vele, csak kitrni az ablakot.

 

Hell Hall II.

Ahogy betlttte a plyt, egybl harcolhatunk is? Meg lehet prblni a Bloodrage-t htha tbbre mentek vele, mint n, de ktlem, mert ugyanolyan gyors akkor is, ha benyomjuk. Egy dologra kell figyelnnk, hogyha odafut a kapcsolhoz, akkor ugorjunk fel nehogy leessnk. Ha meghalt, akkor ugorjunk le, itt menjnk fel s be a baloldalon. A szrnyek meglse utn menjnk balra a falon tallhat fmrolhoz s ugorjunk be.

 

The Mill Mile

Ugorjunk fel a vastag csre, aztn pedig a prknyra s itt szaladjunk el az utols ablakig, mert itt nincs rcs, s be tudjuk trni. Kszljnk fel a fogadbizottsgra, majd ugorjunk be. Nyomjuk meg a szembe lev kapcsolt (szoba msik oldaln) ami beindtja a szerkezetet, ezt lthatjuk is. Menjnk oda s vatosan, nehogy sszepasszrozzon minket a gp jussunk t. (Clszer a lasstst benyomni, mert gy knnyebb) Ugorjunk le majd az els futszalagnl tovbb. Ha trtnk a szoba msik felben tallhat a kvetkez jrat, innen kirve jobbra van egy kapcsol, ami kinyitja a szembe elhelyezked ajtt. Ha tmentnk a jraton balra szembe egy lift tallhat fussunk oda hozz s ssk meg. Az elemet jobbra a legszls helysg vgn a rakodgpben talljuk. Menjnk le a Liftel s az els folyosn jobbra, majd ?relatv? egyenesen (ezt nem fejtem ki bvebben, mert csak egy t van) a szrnyekig. Hagyjuk, hogy az emberek elszrakozzanak velk az elejn, mert elg jl leveszik az letket, aztn ha meghaltak, akkor fogjuk magunkat Be egy Bloodrage s mr, lehet is kaszabolni ket. Induls tovbb egyenesen (a 3. nagy szrnyet nem kell meglni elg, ha elfutunk elle). A kvetkez nagy teremben menjnk fel a lpcsn a legtetejre, ahol a kapcsol van. Odarve egybl ssk is meg, mert ez kinyitja a lenn tallhat lejratot. Ugorjunk r s indtsuk el.

 

Deep

Menjnk el jobbra s itt vgig egyenesen az ?Explosiv? fele. Majd a vgn be a nagy ajtn ami fl egy ?Achtung Explosiv? felirat van fggesztve. (Itt megtalljuk a robbananyagot) Induljunk is vissza a snekhez. Visszarve jobbra menjnk a terembe ahol egy nagy vasajt tallhat, ha az ajt fele nznk akkor balra szrevehetnk egy kis lyukat.. Ragadjuk meg az alkalmat s trjk be. A kvetkez szobban az egyik ajtt dobozok takarjk el. Verjk szt a dobozokat s trjk be az ajtt. Fussunk t a termen s be a folyosn ahol pedig egyenesen vgig (ne menjnk be egy kis szobba se, maradjunk a nagy folyosn). Ennek a vgre rve egy zrt dupla ajt van, amit szintn be kell trni, majd meglni a ?officert? aki itt van s elvenni tle a detontort. Ezek utn megint menjnk vissza snekhez s balra tegyk le a bombt, majd menjnk htrbb. Ugorjunk t itt fenn s menjnk t a msik snprhoz, aztn pedig itt vgig s a vgn az ajtn be, majd megint t a msik oldalra s ssk meg a zld kapcsolt.

 

Deeper

Egyenesen menjnk tovbb a nagy alagton (a repedsbe ne essnk bele). A 3as elgazsnl menjnk a kzps ton tovbb, amg el nem rnk a nagy ajthoz, ugyanis itt be s ezen a folyosn is vgig :). Elrnk egy nagy zrt rszig itt jobbra, ugorjunk be az ablakon. Innen kijutva megint egy nagy rszhez rnk, ahol hzak is vannak. Menjnk be a bal legszlsbe, gy, hogy ugorjunk fel az emberkhez, aki l rnk s van egy lyuk tetn, itt essnk le s itt t a szobn s be a vgn balra az ajtn. Erre van a kvetkez ?officer?. Ha megltk tallunk nla egy ?irnytkulcsot? a szoba htuljn van egy kapcsol, azt hzzuk meg s menjnk be. Itt van a robbananyag. Innen kirve kirobban a balra tallhat torlasz teteje. Erre menjnk is t, majd egyenesen tovbb vissza egszen a snekig. Amint visszartnk mehetnk is egyenesen tovbb egszen az els kanyarig jobbra (el van torlaszolva az t) s itt menjnk t, majd be az ajtn itt megint egy officer lesz, akit nem nehz meglni. Ha meghalt akkor vegyk el a nla tallhat detontort. Innen kijutva balra induljunk el s ahol elkanyarodik az t ott tovbb a kisebb rszn, az ezutn kvetkez elgazsnl pedig balra. Ha letettk a bombt akkor htrljunk. Menjnk az elgazsig, s elszr balra induljunk, majd az els tnl menjnk befele (balra). Itt vgig s ugorjunk t a msik oldalra, hogy bekapcsoljuk a szivattyt, majd vissza a robbants elgazshoz s itt tovbb a legszls ton egszen odig ahol megltk az elz officert. Oda ugorjunk t s be balra ahol megint menjnk t a kapcsolhoz. Ezutn megint induljunk vissza m az elgazsnl egyenesen tovbb a kis ton s a nagy piros csnl (balra) kanyarodjunk le. Itt menjnk teljesen vgig egszen az ajtig (Az egyik nagyobb mlyeds beszakad ezzel vigyzzunk). Nyissuk ki az ajtt s ezzel a lendlettel menjnk is be.

 

The Temple

A jratbl kirve menjk el balra flfele. Hasznljuk a 3. ltsmdot gy knnyebb odatallni ahhoz a fhoz, amibe bele kell majd ugranunk. Ha idertnk ssk meg a rs fltt tallhat zld szemet, hogy kinyljon a jrat. Itt menjnk le az aljra s ssk meg a szemet.

 

Temple Internal

Ha kicsit tovbbmegynk jobbra tallhat egy feljrat, itt menjk fel. Szembe tallhat vzszintes rsz (felttelezem taplgomba :)) erre ugorjunk. (Itt vegyk fel a raktavett, mert ksbb j szolglatot tesz majd :)) Aztn a szembe fekv magasabbra s itt megint van egy vkony t, ami egy feljrba csatlakozik. Ennek a vgn egy kis t vezet a fal mellett. Jobbra induljunk el rajta a kvetkez gombig, ott pedig, ha megkerljk, van megint egy vkony t, ezen menj majdnem vgig s ugorj fel a kvetkez gombra, aztn megint. Innen vezet egy t, lefel menj vgig rajta. Itt megint jobbra s egy nagyobbfajta gon fel, majd ha a vgre rtl, akkor egy kis gon menj vgig s ugorj a melletted tallhat gombra. Az ton menj vgig majd megint az gon, s jobbra indulj el a prknyon. Aztn menj itt be, majd ugrlj le a terem legaljra s sd meg a szemet, ezutn be s megint sd meg a szemet.

 

Temple Guardians

Menj ki s ugorj a legmagasabban fekv ?gombra?, s sd meg az itt tallhat szemet. Ugorj le, majd menj be azon az ajtn, ami kinylt s itt ugrlj is fel. A legtetejn ljk meg a 3 gyilkos szndk lnyt. (Clszer most elvenni a raktavett majd sszeterelni ket s?). Miutn megltk ket keressk meg a legalacsonyabb rsz a szln is, itt ugorjunk fel. Aztn pedig menjnk tovbb. Keressk meg azt rsz, ahol egy ?g? csatlakozik a kvetkez szinthez, s itt ugorjunk fel. Innen, pedig egyenesen a kzpen csng dologra ugorjunk r, majd ezen fel s a msik oldalon tallhat egy nagy t, oda ugorjunk t s ssk meg a szemet.

 

Daemite Chamber

Ugrljunk fel a kzpen tallhat gmbhz, majd essnk bele (Itt kapjuk meg a 4. ltsmdot). Ugorjunk t arra az gra, ami a katonkhoz visz s ssk meg a gpet. A vide utn egybl kezdjk el felfele futni, hogy nehogy felrobbanjunk.

 

Dante?s Inferno

Kezdjnk el balra futni ahogy csak brunk s ne trdjnk az emberekkel, menjnk el egszen addig a tankig ami az alagt vgn van s ugorjunk a tetejre, majd fel.

 

Walls of Jericho

Menjnk be a szembe tallhat kis ajtn s kszljnk egy nagyobb ellenflre. Amint megltk ugorjunk is fel s menjnk be az ajtn aztn vgig balra.

 

ACT 3.

 

Red Summit

Menjnk egyenesen a vrfalhoz, s ott ugorjunk be majd fel a lpcsn s ugorj t a hdon aztn pedig egyenesen a sarokig itt lesz az egyik ellensg. Innen balra menjnk el s megtalljuk a kvetkez clpontot. Az els ellensg arrafele mszkl, ahol beugrottunk a toronyba. Amint megltk menjnk vissza a 2.-nak meglt ember fel s be a rcsos kapun.

 

Old Gaustadt

Indulj el balra a legszls kk pont fele, ha odartl, menj be a kiszakad oldal hzba s ugorj fel a tetre, majd onnan be a nagy pletbe. Menj le majd be az ajtn itt lesz a jobb sarokban egy raktavet, ezt vedd fel. Menj fel az emeletre s a lpcs mgtt tallhat ajtn menj be. Aztn pedig a msik oldalon a jobb sarokban tallsz egy eltorlaszolt utat, ezen vergdd t magad, s itt jn a kvetkez ellensg. Meglse utn menjnk vissza a lpcsig, de most balra felfele induljunk el s menjnk addig, amg fel nem rnk a toronyhoz. A torony mellett van egy szles lpcs, arra menjnk tovbb, s menjnk oda az ajthoz. Majd vissza s a lpcs s a torony utn elhelyezked rsznl fel. Itt balra tallhat egy nagy terasz oda ugorj fel s onnan a tetre itt, pedig sd meg a harangot, majd ugorj egy szinttel, lejjebb itt menj abba a sarokba, ahol egy kicsit ms szn a fal s trd be, aztn megint s megint, most mr t is tudsz menni. Itt kanyarodj balra utna megint balra s odartl a kvetkez ellensghez. Amint meglted, menj vissza a szles lpcshz a tornyoknl, s most menj be az ajtn.

 

Unholy Mecha

Ljk le az elttnk tanyz robotot (Clszer egyfolytban mozgsba lenni). Utna pedig menjnk el balra. Azutn pedig intzzk el az utnunk indul officert, ha megltk menjnk t a terem msik felbe. Bal a terem bal oldalnl a beugr fel van llvnyozva, menjnk itt fel s ugrljunk fel a kilg darabokon, s ha teljesen felrtl, akkor menj fel a lpcsn, aztn pedig be jobbra.

 

Teachers and Traitors

ljnk meg minden embert, aztn pedig a terem msik oldaln, tallhat ajtn menjnk be s egy rgi ismers ksznt rnk (Mynce). Nem lesz egyszer meglni, hisz a tanrunk, de azrt egy Bloodrage meg tudja knnyteni a dolgunk. Menjnk be ott ahol kiszakadt a fal s balra.

 

Nightfall

Jussunk ki az pletbl balra aztn fel a lpcsn. Amint kirtnk menjnk el balra le a lpcsn s ugorjunk le a msik vrhoz s kezd el megkerlni. (Lthatod, ahogy meglik az egyik officert) Menj vissza oda, ahol leestl s ugrlj fel a kilg rszig, aminek menj is ki a vgre s ugorj vissza. Ugorj annak az pletnek a tetejre, ahol kijutottl s menj be az ablakon, aztn balra fel a lpcsn menj fel teljesen, aztn pedig egy t van, arra menj is tovbb. Ha elrtl a toronyba, akkor sd meg az itt lev kart. Menjnk egy szinttel lejjebb s ismteljk ezt meg. Menjnk vissza s ugorjunk ki az ablakon s az plet mellett tallhat ajtn, menjnk be (ahol a lmpa van).

 

Courtyard

Ugorjunk ki az ablakon jobbra, majd egyenesen folytassuk utunkat, amg egy szakadkhoz nem rnk. Ugorjuk t s aztn fel a leszakadt ?terasz? rszre ahol van egy faajt, ezt trjk is be. Ezutn jobbra menjnk vgig a folyosn s amikor elrkeznk a csigalpcshz menjnk fel rajta, majd megint folyos lesz aztn lpcs, de nem nehz ez a rsz, mert csak egy t van vgig. A legtetejn vgezzk ki az officert, aztn fussunk ki az pletbl, ugyanarra amerrl jttnk. Majd ugrljunk vissza a msik oldalra a trnek s ugorjunk be azon a rsen ami kirobbant. Nincs ms htra mint felmenni a torony legtetejre a csigalpcsn s kiugrani onnan.

 

The Windmill

Annyit kell tennnk, hogy leugrunk s a ?tartrudakat? (fa) szpen sztkaszaboljuk, ha leszakadt tegyk meg ugyanezt a kvetkez szinten is, majd a kitrt falon menjnk ki. (A Hedroxokat ne prbljuk meglni, mert halhatatlanok)

 

The Bridge

Aknamezre rkeztnk, mit tesz ilyenkor a j Splinter Celles? Ht bekapcsolja a 3. ltsmdjt? Sajnos hamar rjn, hogy ez gy nem fog menni, gyhogy ki kell tallni valami mst. Ennek a rsznek az a lnyege, hogy egyfolytban ugrljunk s minl kevesebbet legynk a fldn. Elsknt ugorjunk fel valamire elttnk, aztn pedig el a toronyig, innen, pedig balra a lpcshz. Felrve fussunk t a hdon, ahogy csak tudunk, s ne lljunk meg egy pillanatra se. Amint megltk az officert induljunk is be az ajtn.

 

Doppelganger

Induljunk el krbe s a bejratot meg tallva induljunk be. Ha megltk a testvreket, akkor ugorjunk fel a ltrra. Trjk t a kaput, majd menjnk be a szembe lev ajtn.

 

Of Wulfs and Demons

Menjnk vgig a folyosn. Elszr mindenkpp a szrnyet ljk meg, mg amg kicsi. Fenn vannak fegyverek, s egy raktavett is lehet tallni, ezekkel intzzk el. Aztn pedig a nmet katont intzzk el, sok BloodRage segt a dolgon.

 
Szmll
Induls: 2005-01-18
 
ra
 
G-mail belps
Felhasznlnv:
Jelsz:
  SgSg

j postafik regisztrcija
 
Rendelsek
 
Linkecskk
 
Naptr
2024. Jnius
HKSCPSV
27
28
29
30
31
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
01
02
03
04
05
06
<<   >>
 
Szavazsok
 

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kiköt&#245; felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!    *****    Nagyon pontos és részletes születési horoszkóp, valamint 3 év ajándék elõrejelzés, diplomás asztrológustól. Kattints!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre,egyszer mindenkinek érdemes belenézni.Keress meg és én segítek értelmezni a csillagok állását!    *****    HAMAROSAN ÚJRA ITT A KARÁCSONY! HA SZERETNÉL KARÁCSONYI HANGULATBA KEVEREDNI, AKKOR KATT IDE: KARACSONY.GPORTAL.HU    *****    Nyakunkon a Karácsony, ajándékozz születési horoszkópot barátaidnak, ismerõseidnek.Nagyon szép ajándék! Várlak, kattints